Географія 7 клас

2020-2021 навчальний рік

Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ     запрошую на навчання за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання 

КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО

Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber

28.092020
Тема: Кліматичні пояси та типи клімату Землі
 

Кліматичні пояси — це широтні смуги земної поверхні, що мають відносно однорідні кліматичні умови. Пояси відрізняються один від одного температурою повітря та переважаючими повітряними масами, які, відповідно до своїх властивостей, визначають основні риси клімату поясу.

Кліматичні пояси змінюються від екватора до полюсів, тобто зонально. Розрізняють сім основних кліматичних поясів: екваторіальний, два тропічні, два помірні та два полярні (арктичний та антарктичний) — по одному в кожній півкулі. У кожному з них протягом усього року панує одна повітряна маса — відповідно екваторіальна, тропічна, помірна, арктична (антарктична).

Між основними поясами в кожній півкулі утворюються перехідні кліматичні пояси: субекваторіальний, субтропічний і субарктичний (субантарктичний). У перехідних поясах повітряні маси змінюються за сезонами. Вони надходять із сусідніх основних поясів: улітку панує по-вітряна маса ближчого до екватора основного поясу, а взимку — дальнього. Наприклад, у субекваторіальному поясі влітку переважає екваторіальне повітря — настає вологий сезон року, взимку надходить тропічне повітря — настає сухий сезон. Тому клімат субекваторіального поясу влітку подібний до клімату екваторіального поясу, а взимку — до тропічного. Усередині кліматичних поясів виділяють кліматичні області з різними типами клім

Екваторіальний клімат формується під впливом екваторіальної повітряної маси. Вона визначає спекотну і вологу погоду протягом року. Цілорічно тримається висока температура повітря (+24...+28 °С). Річна амплітуда температури зовсім незначна — 1—2 °С. Сильне нагрівання поверхні у цих широтах та інтенсивне підняття теплого повітря формують потужні купчасто-дощові хмари. Вони щодня приносять зливи з грозами.

Тропічний клімат дуже спекотний і сухий. Його формує тропічна повітряна маса, що панує в тропічних широтах. Температура повітря влітку становить +35 °С, а взимку знижується до +20 °С. Майже відсутні хмари і опади. Тому саме у тропічних поясах розташовані найбільші пустелі світу.

Помірний клімат формується в помірних широтах, які отримують удвічі менше сонячного тепла, ніж тропічні. Це тепло протягом року розподіляється нерівномірно. Тому добре виражені чотири пори року: холодна зі снігом зима, тепле літо і тривалі перехідні весна й осінь. У помірних широтах панують помірні повітряні маси, але туди також проникають тропічні та арктичні маси. Тому погода помірного клімату дуже різноманітна: від теплої і спекотної (+22...+30 °С) влітку до холодної і сильно морозної (-5.-30 °С) взимку.

У помірних широтах панують західні вітри, що створюють західне перенесення повітряних мас. Завдяки цьому, наприклад, Атлантичний океан здійснює такий великий вплив на формування клімату Європи, що він відчутний на відстані до 3000 км від його узбережжя. Розрізняють помірно континентальний, континентальний, різко континентальний клімат.

Арктичний (антарктичний) клімат дуже холодний. Він формується в полярних областях, що лежать у холодному тепловому поясі, якому властива полярна ніч і полярний день. У полярну ніч сонце не з’являється над горизонтом і не нагріває поверхню. Настає тривала, малосніжна і морозна (-40 °С) зима. У полярний день сонце хоч і світить, проте сніг і лід відбивають більшу частину його променів назад в атмосферу. Тому літо коротке, вологе (із мрякою) і холодне (0...+5 °С). Опадів випадає дуже мало — 200 мм на рік.

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ДАНЕ ВІДЕО


Домашне завдання: Опрацювати п . 9  вміти характеризувати кліматичні пояси


 




















Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ по 22.05.2020 запрошую на навчанняза дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання 

КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО

Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber

Тема;  Індійський океан
Індійський океан — третій за розмірами басейн Світового океану, більша частина якого розташована в Південній півкулі між берегами Африки, Євразії, Австралії та Антарктиди.
Площа — близько 76 млн км2. У найширшому місці уздовж паралелі 10° пд. ш. океан простягається із заходу на схід на 11,9 тис.км, а з півночі на південь уздовж меридіану 60° сх. д.— на 10,2 тис. км. У північній півкулі океан повністю лежить у жаркому тепловому поясі.
Це єдиний океан, який не має прямого зв’язку з Північним Льодовитим океаном.
Берегова лінія розчленована слабко, в океані вісім морів, є великі затоки. Великі острови Мадаґаскар, Суматра, Шрі-Ланка, величезна кількість дрібних острівців вулканічного походження, оточених коралами
ВИКОНАЙТЕ ТЕСТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ  https://naurok.com.ua/test/indiyskiy-okean-8343.html
Переглянувши відеоматеріал та опрацювавши матеріал підручника охарактеризуйте Індійський океан за планом
План характеристики океану
1. Географічне положення, які материки та їх частини омиває.
2. Площа, місце та зв'язок з іншими океанами.
3. Особливості рельєфу дна, острови та їх походження.
4. Переважаючі і найбільші глибини.
5. Океанічні течії, клімат, солоність води.
6. Життя в океані.
7. Використання океану людиною. Транспортні морські шляхи.
8. Екологічні проблеми океану.

Тема: Північньо-Льодовитий океан
Площа океану – 14,1 млн. кмМаксимальна глибина - 5527 м. Кількість морів – 11.Найбільші моря – Гренландське, Норвезьке, Карське, Бофорта.Найбільша затока – Гудзонова.Найбільші острови і групи островів – Гренландія, Канадський Арктичний архіпелаг, Шпіцберген, Нова Земля.Найпотужніші течії – Норвезька, Шпіцбергенська (теплі), Східно-гренландська (холодна).
Північний Льодовитий океан – найменший з океанів. Він займає центральну частину Арктики і знаходиться на північ від материків Північна Америка та Євразія. Береги Північного Льодовитого океану дуже розчленовані.


Переглянувши відеоматеріал та опрацювавши матеріал підручника охарактеризуйте  океан за планом
План характеристики океану
1. Географічне положення, які материки та їх частини омиває.
2. Площа, місце та зв'язок з іншими океанами.
3. Особливості рельєфу дна, острови та їх походження.
4. Переважаючі і найбільші глибини.
5. Океанічні течії, клімат, солоність води.
6. Життя в океані.
7. Використання океану людиною. Транспортні морські шляхи.
8. Екологічні проблеми океану.
Виконайте завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/pivnichniy-lodovitiy-okean-364065.html



Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ по 22.05.2020 запрошую на навчанняза дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання 

КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО

Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
                 Термін виконання 12.05 - 15.05

Тема: Тихий океан
Площа океану – 178,8 млн.км².  Тихий океан займає 1/3 усієї земної поверхні і 1/2 площі Світового океану. Йому належить першість не лише за площею, а й за глибинами — як середніми (4280 м), так і максимальною (11 022 м). Глибини понад 5 км займають 30%  площі океану.
          Об'єм води – 710 млн. км³
         Протяжність з півночі на південь 15 тис. км, із заходу на схід по ширині 24 тис. км.
          Найбільша висота припливів – Пенжинська губа, 13,2 м
          Найбільша затока - Аляска
Перегляньте даний відеоурок 


Переглянувши відеоматеріал та опрацювавши матеріал підручника охарактеризуйте Тихий океан за планом
План характеристики океану
1. Географічне положення, які материки та їх частини омиває.
2. Площа, місце та зв'язок з іншими океанами.
3. Особливості рельєфу дна, острови та їх походження.
4. Переважаючі і найбільші глибини.
5. Океанічні течії, клімат, солоність води.
6. Життя в океані.
7. Використання океану людиною. Транспортні морські шляхи.
8. Екологічні проблеми океану.
Виконайте завдання за даним посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/tihiy-okean-5151.html  

Тема: Атлантичний океан
Площа океану – 91,7 млн.км².  Атлантичний океан займає майже 1/5 усієї земної поверхні і 1/4 площі Світового океану. В меридіональному напрямку він простягається через всі географічні пояси на 16 000 км і цим пояснюється значне різноманіття природно-кліматичних умов. Ширина Атлантичного океану в районі екватора найменша, тому тут найбільше відчувається вплив материків на океан.
      Середня глибина – 3600 м
      Максимальна глибина – 8742 м (жолоб Пуерто-Ріко)
      Об’єм води – 330 млн. км³
      Найбільша висота припливів – затока Фанді, 18-21 м
      Найбільша затока - Мексиканська
Перегляньте даний відеоурок 
Переглянувши відеоматеріал та опрацювавши матеріал підручника охарактеризуйте Атлантичний океан за планом
План характеристики океану
1. Географічне положення, які материки та їх частини омиває.
2. Площа, місце та зв'язок з іншими океанами.
3. Особливості рельєфу дна, острови та їх походження.
4. Переважаючі і найбільші глибини.
5. Океанічні течії, клімат, солоність води.
6. Життя в океані.
7. Використання океану людиною. Транспортні морські шляхи.
8. Екологічні проблеми океану.
Виконайте  завдання за даним посиланням https://naurok.com.ua/test/atlantichniy-okean-299351.html





Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ по 11.05.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання 

КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО

Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber

Термін виконання 05.05 - 08.05

Контрольна робота 

  ЄВРАЗІЯ   I рівень (3бали)

1.      Євразія зв’язана з Африкою вузьким Суецьким перешийком, через який:
a)прокладено канал;  b)ходять люди   c)   прокладено труби; d)  прокладено залізницю.
2.      Найглибша западина Євразії: a)      Маріанська;    b)      Каспійська;    c)      Мертве море;   d)      Ейр.
3.      Найвологіше місце на земній кулі: a)      Карпати;    b)      півострів Таймир  c)      Середземномор’я;    d)      Черапунджі.
4.      Найбільший діючий вулкан Євразії: a)      Везувій;    b)      Вікторія   c)      Ключевська Сопка;    d)      Гекла.
5.      Дніпро – річка Європи: a)  перша за довжиною;  b)      друга за довжиною;   c)      третя за довжиною;   d)      найменша за довжиною.
6.      Природна зона помірного кліматичного поясу з багатим тваринним світом хвойних та листяних лісів, розташована південніше тайги:
a)      мішані ліси;   b)      савана;    c)      тундра   d)      лісостеп.
7.      За мовною ознакою до германської групи належать a) українці, чехи, болгари;   b) німці, англійці, голландці; c) молдавани, італійці, іспанці;  d)      хіндустанці, бенґальці.
8.      Найбільша за площею країна Європи: a)  Україна;  b) Росія;  c) Китай;    d)Індія.
9.      Столиця Китаю: a) Париж; b) Пекін; с) Берлін;   d)Токіо.
II рівень (3бали) 10 ,12 -декілька правильних відповідей
10.  Оберіть хибні твердження:a)Європа та Азія належать до Нового Світу;
b)      Євразія розташована в усіх кліматичних поясах Північної півкулі  
c)      До басейну Атлантичного океану належать річки Дунай, Західний Буг, Дніпро;
d)      У помірному кліматичному поясі найбільшу площу займає зона саван.
11.  Впізнайте річку за описом :  Це найдовша річка Євразії й одна з великих річок світу. ЇЇ довжина – 5800 км. Впадаючи в Східнокитайське море, утворює велику дельту. Морські припливи піднімаються вгору по річці на 700 км від гирла. Судноплавна, використовується для зрошення.
12.  Оберіть дослідників Азії:  а) Марко Поло;    b) Ібн Баттута; c) Микола Пржевальський;     d) Д. Лівінгстон; e) П. Семенов-Тян-Шанський;      f) Х. Колумб.
III рівень (3бали
13.  Розташуйте послідовно кліматичні пояси у напрямку від екватора до Північного полюса
a)  помірний;   b) тропічний;  c) субекваторіальний;  d)арктичний;   e)субтропічний.
14.  Дайте відповіді на дані запитання;
1  Найдовшу річку Європи;     ·     2    Найвищу гірську систему світу;
  3    Півострів, на якому знаходиться крайня південна точка Євразії;
  4   Найбільше за площею озеро світу;
·   5    Річку, назва якої пов’язана з наносами, що надають її водам жовтого кольору  
IV рівень (3бали) Дайте розгорнуту відповідь на одне (на вибір) запитання
15.  Спрогнозуйте, які зміни клімату відбулися б у Євразії, якби Альпи мали не широтне, а меридіональне простягання.
16.  Доведіть, що процес горотворення на території Євразії триває досі.

Термін виконання 27.04 - 30.04

Тема: Звязки України з країнами Європи та Азії.
 Опрацюйте матеріал підручника. Повторити матеріал теми Євразія, готуємося до контрольної роботи



Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання 

КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО

Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber

Термін виконання 21.04 - 24.04

Тема:Вертикальна поясність гір Євразії.Зміни природи Євразії людиною. Найвідоміші  обєкти занесені до списку природної спадщини
Перегляньте даний матеріал, опрацюйте відповідний матеріал підручнмка, визначення
Висотна поясність законспектуйте 




Тема: Населення та держави Євразії
Перегляньте дане відео.
Підготуйте реферат на тему:. Найбільші країни Азії: Китай,Японія.
Найбільші країни Європи








Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання 

КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО

Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber

Термін виконання 14.04 - 16.04

Тема: Природні зони материка Євразія
Опрацювати матеріал підручника
Охарактеризувати дві природні зони ( за вашим вибором) за планом
Характеристика природних зон
1.Географічне положення зони.
2.Особливості рельєфу території.
3.Кліматичні умови (температури найбільш теплого і холодного місяців, кількість і режим випадання опадів, коефіцієнт зволоження).
4.Ґрунтовий покрив.
5.Рослинність.
6.Тваринний світ.
7.Зміна природної зони людиною. Природоохоронні території.
Перегляньте даний відеоролик


Виконайте тести за даним посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/osoblivosti-roztashuvannya-prirodnih-zon-materika-vraziya-116678.html

Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання

  за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання 

КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО

Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber

Термін виконання

06.04 - 10.04
Тема:Води суходолу Євразії: річки , озера , льодовики.
Перегляньте відеоурок:
Завдання. За допомогою карт атласу визначте належність великих річок материка до відповідних басейнів. Заповніть таблицю.


Басейн внутрішнього стоку

Тихого

Індійського

Атлантичного

Північного Льодовитого






Вміти показувати на карті: ріки, озера.
ВИКОНАЙТЕ ТЕСТИ ЗА  ДАНИМ ПОСИЛАННЯМ https://naurok.com.ua/test/vnutrishni-vodi-vrazi-77870.html

ШАНОВНІ УЧНІ ТА БАТЬКИ! У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ЗАПРОВАДЖЕННЯМ КАРАНТИНУ З 12.03.2020 ПО 03.04.2020 ЗАПРОШУЮ НА НАВЧАННЯ  ЗА ДИСТАНЦІЙНОЮ ФОРМОЮ

НА МОЄМУ БЛОЗІ ВИ ЗМОЖЕТЕ ЗНАЙТИ ЗАВДАННЯ 

КАРАНТИН – ЦЕ НЕ КАНІКУЛИ, ТОМУ ПРАЦЮЄМО


ФОТО ВИКОНАНИХ ЗАВДАНЬ, А ТАКОЖ ЗАПИТАННЯ, ЯКІ ВИНИКАЮТЬ ПІД ЧАС ЇХ ВИКОНАННЯ, НАДСИЛАЙ НА ОДИН ІЗ СЕРВІСІВ:
 VIBER (НОМЕР У ЩОДЕННИКУ)
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА : NINAKLISHKO@GMAIL.COM 
СПІЛКУЄМОСЯ  РАЗОМ ЗГІДНО З РОЗКЛАДОМ УРОКІВ У СТВОРЕНІЙ ГРУПІ У VIBER
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ 12.03.2020 – 03.04.2020

7 клас Географія

ТемаЄвразія
1.Вміти характеризувати  географічне положення материка за планом.
1. Розташування материка відносно екватора, тропіків (полярних кругів), нульового і 180-го меридіанів.
2. В яких кліматичних поясах та природних зонах він розташований.
3. Якими океанами і морями омивається. Характер контуру берегів.
4. Розташування щодо інших материків.
5. Крайні точки материка, координати, протяжність материка в градусах і кілометрах з півночі на південь і із заходу на схід.
6. Площа материка і його місце за цім показником серед інших материків.
 2.. Вміти давати характеристику  водним обєктам материка, ( річка) згідно плану; 
1. Географічне положення. На якому материку та в якій його частині протікає.
2. Де бере початок та куди впадає.
3. Напрям течії.
4. Яка залежність характеру течії від рельєфу місцевості по якій протікає річка.
5. Зміни стоку по порах року.
6. Притоки річки.
7. Характер використання людиною.
8. Екологічні проблеми.
Охарактеризувати  одну з річок материка, в зоши
3.Вивчити  та вміти показувати на карті географічні обєкти ( ріки, озера, моря ) материка
4. Підготувати  повідомлення на тему: " Природні зони материка"
5 Перегляньте відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=I8yIoip3oyw

Немає коментарів:

Дописати коментар