Біологія 7 клас

Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ  по 22.05.2020 запрошую на навчання

  за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання 
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО

Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber


                 КОНТРОЛЬНА РОБОТА                         

Оберіть одну правильну відповідь.
1.До фітофагів належить:  
а) бобер; б) вовк;  в) яструб; г) п'явка.
  2.До сапротрофів належать: 
а) орел;  б) дощовий черв'як; в) жук – листоїд; г) жаба.
3.Як називається орган газообміну, що мають вигляд розгалужених трубочок:
 а)зябра;  б) легені;  в) повітряні мішки;  г) трахеї.
  4.Скільки камер має серце журавля: 
а) одну;  б) дві;  в) три;  г) чотири.
  5.Якій тварині властивий реактивний рух: 
а) гідра;  б) ропуха;  в) манта;   г) аурелія.
  6.Який метод використовують для дослідження міграцій птахів:
    а) радіонашийники; б) мітка на пір'ї;  в) мічення кільцями; г) мітка з           радіоактивними речовинами.
  7.Як називається інстинкт повернення додому: 
а) міграція;  б) адаптація;   в) хомінг;  г) імпринтинг.
8. Установіть відповідність:

1. безумовний рефлекс        а)  дитинча леопарда намагається піймати          здобич   під пильним контролем матері;
2. умовний рефлекс             б)  оса приносить їжу у нору для майбутньої
                                                    личинки;
3. інстинкт                            в) мавпа відсмикує руку від гарячого предмета;
4. научіння                           г)  акваріумні рибки підпливають до поверхні
                                                   води, якщо постукати по стінц акваріума.                               
                                                
9. Виберіть по одному правильному варіанту відповідей із кожного стовпчика. Укажіть ознаки, що характеризують комунікацію тварин:

А.У яких тварин ключову роль у спілкуванні відіграють звукові сигнали?
Б.У яких тварин ключову роль у спілкуванні відіграють хімічні сигнали?
В.Які з тварин здатні спілкуватися за допомогою ехолокації?





1. бджоли
1. ведмеді
1. дельфіни
2. ящірки
2. сови
2. ведмеді
3. солов'ї
3. дельфіни
3. солов'ї

Термін виконання
12.05.-15.05
Тема: Вплив людини та її діяльність на організми. Екологічна етика
Екологічна етика (грец. oikos — оселя, середовище і logos — слово, вчення) — галузь міждисциплінарних знань, предметом якої є моральні та духовні аспекти ставлення людини до живої і неживої природи. Вчення про належне у відносинах людини з природою, що сприймається як суб'єкт, заснованих на визнанні морального статусу природи, високому оцінюванні її внутрішньої і нематеріальної цінностей, повазі прав природи й обмеженні прав людини.




 Домашнє завдання:
Виконайте завдання за даним посиланням https://naurok.com.ua/test/vpliv-lyudini-ta-diyalnosti-na-organizmi-ekologichna-etika-362888.html
Вивчити відповідний параграф  із підручника. Міні проект Заповідні території України






Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ  по 11.05.2020 запрошую на навчання
  за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання 
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО

Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Термін виконання
05.05.-08.05
Тема;Поняття про екосистему та чинники середовища 
Екосисте́ма або екологічна система (від грец. Οἶκος - житло, місцеперебування і грец. σύστημα - система) — це сукупність живих організмів (біоценоз), які пристосувалися до спільного проживання в певному середовищі існування (біотопі), утворюючи з ним єдине ціле. Одне з основних понять екології.
Приклад екосистеми — ставок з рослинамирибамибезхребетними тваринамимікроорганізмами, що живуть у ньому і становлять живий компонент системи, біоценоз. Для ставка як екосистеми характерні донні відкладення певного складу, певний хімічний склад (іонний склад, концентрація розчинених газів) і фізичні параметри (прозорість водисезонний хід температури), а також певні показники біологічної продуктивностітрофічний статус і специфічні умови цієї водойми. Інший приклад екологічної системи - листяний ліс в середній смузі України з певним складом лісової підстилки, характерним для цього типу лісів ґрунтом і стійким рослинним угрупованням, і, як наслідок, зі строго визначеними показниками мікроклімату (температуривологостіосвітленості) і відповідним таким умовам середовища комплексом тваринних організмів. Важливим аспектом, що дозволяє визначати типи і межі екосистем, є трофічна структура угруповання і співвідношення виробників біомаси, її споживачів і організмів, які руйнують біомасу, а також показники продуктивності та обміну речовини і енергії.



Законспектувати Таблиця «Екологічні чинники»
Екологічні чинники
Характеристика
Абіотичні
чинники неживої природи – фізичні та хімічні умови середовища (температура, вологість, світло, рух повітряних мас (вітер), течія і солоність води, опади, сніжний покрив, магнітне поле Землі тощо)
Біотичні
усі форми взаємодії між організмами (внутрішньовидові й міжвидові взаємозв’язки)
Антропогенні
чинники, зумовлені діяльністю людини (забруднення середовища, необмежене полювання, руйнування середовища існування тощо)



Матеріал для виконання
 27.04. - 30.04 
Виконайте контрольну роботу за даним посиланням https://docs.google.com/document/d/1SMr-7TblFRuPsRpUehlALPHrhp1UcjMarxX_IsQwEI4/edit





Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
  за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання 
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО

Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Матеріал для виконання
 21.04. - 24.04 
ТЕМА:Іерархія в групі. Комунікація тварин
Використання тваринами знарядь праці,Елементарна розумова діяльність, еволюція поведінки тварин
ВИКОНАТИ ТЕСТИ ЗА ДАНИМ ПОСИЛАННЯМ https://naurok.com.ua/test/elementarna-rozumova-diyalnist-tvarin-6836.html
ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА  ПИТАННЯ ПИСЬМОВО 
  • Хомінг.  Орієнтація тварин.  Види орієнтації тварин.







Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
  за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання 
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО

Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Матеріал для виконання 13.04. - 17.04 
Тема: Типи угрупувань тварин за К. Лоренцом
Перегляньте дане відео.

Опрацюйте матеріал за даним посиланнямhttps://history.vn.ua/compendium/biology-reference-notes-7-class-salo/56.php після опрацювання дайте відповіді на дані запитання
1. Що таке угруповання тварин?
2. Які типи угруповань тварин запропонував виділяти К. Лоренц?
Опрацювати матеріал підручника



Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання

  за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання 

КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО

Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber

Матеріал для виконання 

07.04. - 10.04 
Тема: Проект : Поведінкові реакції тварин  Характеристика форм поведінки.
Виконати проект на дану тему: Поведінкові реакції тварин.
Переглянте відео: 
Виконайте тести за посиланням:  https://naurok.com.ua/test/povedinka-tvarin-5253.html


Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 03.04.2020 запрошую на навчання
  за дистанційною формою

На моєму блозі ви зможете знайти завдання 

КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО


Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
 Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com 
Спілкуємося  разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Термін виконання завдань 12.03.2020 – 03.04.2020

7 клас

Тема Поведінка тварин, методи її вивчення
Виконайте практичну роботу  7 ( в підручнику) записи занести в зошит
відео до практичної роботи https://www.youtube.com/watch?v=dTlHkdH4O4M
Опрацювати матеріал  підручника

Немає коментарів:

Дописати коментар