Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ по 22.05.2020 запрошую на навчання
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ по 22.05.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Оберіть одну правильну відповідь.
1.До фітофагів належить:
а) бобер; б) вовк; в) яструб; г) п'явка.
2.До сапротрофів належать:
а)
орел; б) дощовий черв'як; в) жук – листоїд; г) жаба.
3.Як називається орган газообміну, що мають вигляд
розгалужених трубочок:
а)зябра; б)
легені; в) повітряні мішки; г) трахеї.
4.Скільки камер має серце
журавля:
а) одну; б) дві;
в) три; г) чотири.
5.Якій тварині властивий реактивний
рух:
а) гідра; б) ропуха; в) манта; г) аурелія.
6.Який метод використовують для
дослідження міграцій птахів:
а) радіонашийники; б) мітка на пір'ї; в) мічення кільцями; г) мітка з радіоактивними речовинами.
7.Як називається інстинкт
повернення додому:
а) міграція; б) адаптація; в) хомінг; г) імпринтинг.
8. Установіть відповідність:
1. безумовний рефлекс а) дитинча леопарда намагається піймати здобич під пильним контролем матері;
2. умовний рефлекс
б) оса приносить їжу у нору для
майбутньої
личинки;
3. інстинкт
в) мавпа відсмикує руку від гарячого предмета;
4. научіння г) акваріумні рибки підпливають до поверхні
води, якщо постукати по стінц акваріума.
9. Виберіть по одному правильному
варіанту відповідей із кожного стовпчика. Укажіть ознаки, що
характеризують комунікацію тварин:
А.У яких тварин ключову роль у спілкуванні відіграють звукові сигнали?
Б.У яких тварин ключову роль у спілкуванні відіграють хімічні сигнали?
В.Які з тварин здатні спілкуватися за допомогою ехолокації?
1. бджоли
1. ведмеді
1. дельфіни
2. ящірки
2. сови
2. ведмеді
3. солов'ї
3. дельфіни
3. солов'ї
Термін виконання
12.05.-15.05
Тема: Вплив людини та її діяльність на організми. Екологічна етика
Екологічна етика (грец. oikos — оселя, середовище і logos — слово, вчення) — галузь міждисциплінарних знань, предметом якої є моральні та духовні аспекти ставлення людини до живої і неживої природи. Вчення про належне у відносинах людини з природою, що сприймається як суб'єкт, заснованих на визнанні морального статусу природи, високому оцінюванні її внутрішньої і нематеріальної цінностей, повазі прав природи й обмеженні прав людини.
Домашнє завдання:
Виконайте завдання за даним посиланням https://naurok.com.ua/test/vpliv-lyudini-ta-diyalnosti-na-organizmi-ekologichna-etika-362888.html
Вивчити відповідний параграф із підручника. Міні проект Заповідні території України
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Оберіть одну правильну відповідь.
1.До фітофагів належить:
а) бобер; б) вовк; в) яструб; г) п'явка.
2.До сапротрофів належать:
а)
орел; б) дощовий черв'як; в) жук – листоїд; г) жаба.
3.Як називається орган газообміну, що мають вигляд
розгалужених трубочок:
а)зябра; б)
легені; в) повітряні мішки; г) трахеї.
4.Скільки камер має серце
журавля:
а) одну; б) дві;
в) три; г) чотири.
5.Якій тварині властивий реактивний
рух:
а) гідра; б) ропуха; в) манта; г) аурелія.
6.Який метод використовують для
дослідження міграцій птахів:
а) радіонашийники; б) мітка на пір'ї; в) мічення кільцями; г) мітка з радіоактивними речовинами.
7.Як називається інстинкт
повернення додому:
а) міграція; б) адаптація; в) хомінг; г) імпринтинг.
8. Установіть відповідність:
1. безумовний рефлекс а) дитинча леопарда намагається піймати здобич під пильним контролем матері;
2. умовний рефлекс
б) оса приносить їжу у нору для
майбутньої
личинки;
3. інстинкт
в) мавпа відсмикує руку від гарячого предмета;
4. научіння г) акваріумні рибки підпливають до поверхні
води, якщо постукати по стінц акваріума.
9. Виберіть по одному правильному
варіанту відповідей із кожного стовпчика. Укажіть ознаки, що
характеризують комунікацію тварин:
А.У яких тварин ключову роль у спілкуванні відіграють звукові сигнали?
|
Б.У яких тварин ключову роль у спілкуванні відіграють хімічні сигнали?
|
В.Які з тварин здатні спілкуватися за допомогою ехолокації?
|
1. бджоли
|
1. ведмеді
|
1. дельфіни
|
2. ящірки
|
2. сови
|
2. ведмеді
|
3. солов'ї
|
3. дельфіни
|
3. солов'ї
|
Термін виконання
12.05.-15.05
Тема: Вплив людини та її діяльність на організми. Екологічна етикаЕкологічна етика (грец. oikos — оселя, середовище і logos — слово, вчення) — галузь міждисциплінарних знань, предметом якої є моральні та духовні аспекти ставлення людини до живої і неживої природи. Вчення про належне у відносинах людини з природою, що сприймається як суб'єкт, заснованих на визнанні морального статусу природи, високому оцінюванні її внутрішньої і нематеріальної цінностей, повазі прав природи й обмеженні прав людини.
Домашнє завдання:
Виконайте завдання за даним посиланням https://naurok.com.ua/test/vpliv-lyudini-ta-diyalnosti-na-organizmi-ekologichna-etika-362888.html
Вивчити відповідний параграф із підручника. Міні проект Заповідні території України
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ по 11.05.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ по 11.05.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Термін виконання
05.05.-08.05
Тема;Поняття про екосистему та чинники середовища
Екосисте́ма або екологічна система (від грец. Οἶκος - житло, місцеперебування і грец. σύστημα - система) — це сукупність живих організмів (біоценоз), які пристосувалися до спільного проживання в певному середовищі існування (біотопі), утворюючи з ним єдине ціле. Одне з основних понять екології.
Приклад екосистеми — ставок з рослинами, рибами, безхребетними тваринами, мікроорганізмами, що живуть у ньому і становлять живий компонент системи, біоценоз. Для ставка як екосистеми характерні донні відкладення певного складу, певний хімічний склад (іонний склад, концентрація розчинених газів) і фізичні параметри (прозорість води, сезонний хід температури), а також певні показники біологічної продуктивності, трофічний статус і специфічні умови цієї водойми. Інший приклад екологічної системи - листяний ліс в середній смузі України з певним складом лісової підстилки, характерним для цього типу лісів ґрунтом і стійким рослинним угрупованням, і, як наслідок, зі строго визначеними показниками мікроклімату (температури, вологості, освітленості) і відповідним таким умовам середовища комплексом тваринних організмів. Важливим аспектом, що дозволяє визначати типи і межі екосистем, є трофічна структура угруповання і співвідношення виробників біомаси, її споживачів і організмів, які руйнують біомасу, а також показники продуктивності та обміну речовини і енергії.
Законспектувати Таблиця «Екологічні
чинники»
Екологічні чинники
Характеристика
Абіотичні
чинники неживої природи – фізичні та хімічні умови середовища (температура, вологість, світло, рух
повітряних мас (вітер), течія і солоність води, опади, сніжний покрив,
магнітне поле Землі тощо)
Біотичні
усі
форми взаємодії між організмами (внутрішньовидові
й міжвидові взаємозв’язки)
Антропогенні
чинники, зумовлені діяльністю людини (забруднення середовища, необмежене полювання, руйнування середовища
існування тощо)
Виконайте тести за посилання https://naurok.com.ua/test/ponyattya-pro-populyaciyu-ekosistemu-ta-chinniki-seredovischa-183725.html
Матеріал для виконання
27.04. - 30.04
Виконайте контрольну роботу за даним посиланням https://docs.google.com/document/d/1SMr-7TblFRuPsRpUehlALPHrhp1UcjMarxX_IsQwEI4/edit
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Термін виконання
05.05.-08.05
Тема;Поняття про екосистему та чинники середовища
Екосисте́ма або екологічна система (від грец. Οἶκος - житло, місцеперебування і грец. σύστημα - система) — це сукупність живих організмів (біоценоз), які пристосувалися до спільного проживання в певному середовищі існування (біотопі), утворюючи з ним єдине ціле. Одне з основних понять екології.
Приклад екосистеми — ставок з рослинами, рибами, безхребетними тваринами, мікроорганізмами, що живуть у ньому і становлять живий компонент системи, біоценоз. Для ставка як екосистеми характерні донні відкладення певного складу, певний хімічний склад (іонний склад, концентрація розчинених газів) і фізичні параметри (прозорість води, сезонний хід температури), а також певні показники біологічної продуктивності, трофічний статус і специфічні умови цієї водойми. Інший приклад екологічної системи - листяний ліс в середній смузі України з певним складом лісової підстилки, характерним для цього типу лісів ґрунтом і стійким рослинним угрупованням, і, як наслідок, зі строго визначеними показниками мікроклімату (температури, вологості, освітленості) і відповідним таким умовам середовища комплексом тваринних організмів. Важливим аспектом, що дозволяє визначати типи і межі екосистем, є трофічна структура угруповання і співвідношення виробників біомаси, її споживачів і організмів, які руйнують біомасу, а також показники продуктивності та обміну речовини і енергії.
Законспектувати Таблиця «Екологічні
чинники»
Екологічні чинники
|
Характеристика
|
Абіотичні
|
чинники неживої природи – фізичні та хімічні умови середовища (температура, вологість, світло, рух
повітряних мас (вітер), течія і солоність води, опади, сніжний покрив,
магнітне поле Землі тощо)
|
Біотичні
|
усі
форми взаємодії між організмами (внутрішньовидові
й міжвидові взаємозв’язки)
|
Антропогенні
|
чинники, зумовлені діяльністю людини (забруднення середовища, необмежене полювання, руйнування середовища
існування тощо)
|
Виконайте тести за посилання https://naurok.com.ua/test/ponyattya-pro-populyaciyu-ekosistemu-ta-chinniki-seredovischa-183725.html
Матеріал для виконання
27.04. - 30.04
Виконайте контрольну роботу за даним посиланням https://docs.google.com/document/d/1SMr-7TblFRuPsRpUehlALPHrhp1UcjMarxX_IsQwEI4/edit
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Матеріал для виконання
21.04. - 24.04
ТЕМА:Іерархія в групі. Комунікація тварин
Використання тваринами знарядь праці,Елементарна розумова діяльність, еволюція поведінки тварин
ВИКОНАТИ ТЕСТИ ЗА ДАНИМ ПОСИЛАННЯМ https://naurok.com.ua/test/elementarna-rozumova-diyalnist-tvarin-6836.html
ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ ПИСЬМОВО
- Хомінг. Орієнтація тварин. Види орієнтації тварин.
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Матеріал для виконання
21.04. - 24.04
ТЕМА:Іерархія в групі. Комунікація тварин
Використання тваринами знарядь праці,Елементарна розумова діяльність, еволюція поведінки тварин
ВИКОНАТИ ТЕСТИ ЗА ДАНИМ ПОСИЛАННЯМ https://naurok.com.ua/test/elementarna-rozumova-diyalnist-tvarin-6836.html
ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ ПИСЬМОВО
- Хомінг. Орієнтація тварин. Види орієнтації тварин.
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Матеріал для виконання 13.04. - 17.04
Тема: Типи угрупувань тварин за К. Лоренцом
Перегляньте дане відео.
Опрацюйте матеріал за даним посиланнямhttps://history.vn.ua/compendium/biology-reference-notes-7-class-salo/56.php після опрацювання дайте відповіді на дані запитання
1. Що таке угруповання тварин?
2. Які типи угруповань тварин запропонував виділяти К. Лоренц?
Опрацювати матеріал підручника
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Матеріал для виконання 13.04. - 17.04
Тема: Типи угрупувань тварин за К. Лоренцом
Перегляньте дане відео.
Опрацюйте матеріал за даним посиланнямhttps://history.vn.ua/compendium/biology-reference-notes-7-class-salo/56.php після опрацювання дайте відповіді на дані запитання
1. Що таке угруповання тварин?
2. Які типи угруповань тварин запропонував виділяти К. Лоренц?
2. Які типи угруповань тварин запропонував виділяти К. Лоренц?
Опрацювати матеріал підручника
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
за дистанційною формою
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Матеріал для виконання
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Матеріал для виконання
07.04. - 10.04
Тема: Проект : Поведінкові реакції тварин Характеристика форм поведінки.
Виконати проект на дану тему: Поведінкові реакції тварин.
Переглянте відео:
Виконайте тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/povedinka-tvarin-5253.html
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 03.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
07.04. - 10.04
Тема: Проект : Поведінкові реакції тварин Характеристика форм поведінки.
Виконати проект на дану тему: Поведінкові реакції тварин.
Виконати проект на дану тему: Поведінкові реакції тварин.
Переглянте відео:
Виконайте тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/povedinka-tvarin-5253.html
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 03.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Термін виконання завдань 12.03.2020 – 03.04.2020
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Термін виконання завдань 12.03.2020 – 03.04.2020
7 клас
Тема Поведінка тварин, методи її вивчення
Виконайте практичну роботу 7 ( в підручнику) записи занести в зошит
відео до практичної роботи https://www.youtube.com/watch?v=dTlHkdH4O4M
Опрацювати матеріал підручника
Тема Поведінка тварин, методи її вивчення
Виконайте практичну роботу 7 ( в підручнику) записи занести в зошит
відео до практичної роботи https://www.youtube.com/watch?v=dTlHkdH4O4M
Опрацювати матеріал підручника
Немає коментарів:
Дописати коментар