Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУзапрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУзапрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Шановні учні, прохання виконати всі завдання, адже навчальний рік майже закінчився. Жду роботи. Бажаю успіху
Тема: Постембріональний розвиток людини
Біологічний вік -
це сукупність анатомічних і фізіологічних особливостей організму,що
відповідають віковим нормам для певної спільноти людей. Він залежить від
індивідуального темпу росту , розвитку і старіння організму. Різниця між хронологічним і біологічним віком
на етапі дозрівання може сягати 5 років, а на етапі старіння – до 20 років.
·
вікових періодів
розвитку людини:
1
група – грудний період
2
група – дитинство (раннє, перше, друге)
3
група – підлітковий період
4
група – юнацький період
Виконайте завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/postembrionalniy-rozvitok-lyudini-7785.html
Шановні учні, прохання виконати всі завдання, адже навчальний рік майже закінчився. Жду роботи. Бажаю успіху
Тема: Постембріональний розвиток людини
Біологічний вік -
це сукупність анатомічних і фізіологічних особливостей організму,що
відповідають віковим нормам для певної спільноти людей. Він залежить від
індивідуального темпу росту , розвитку і старіння організму. Різниця між хронологічним і біологічним віком
на етапі дозрівання може сягати 5 років, а на етапі старіння – до 20 років.
·
вікових періодів
розвитку людини:
1
група – грудний період
2
група – дитинство (раннє, перше, друге)
3
група – підлітковий період
4
група – юнацький період
Виконайте завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/postembrionalniy-rozvitok-lyudini-7785.html
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ по 22.05.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ по 22.05.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Період виконання
13.05. - 15.05.2020р
Тема: Розмноження та розвиток людини
Опрацювати матеріал за даним посиланням https://narodna-osvita.com.ua/3176-rozmnozhennya-ta-rozvitok-lyudini.html
Переглянувши та опрацювавши матеріал заповніть таблиці
"Будова та функції жіночої
статевої системи"
органи
характеристика
функції
«Будова та функції чоловічої статевої системи»;
органи
характеристика
функції
Виконайте завдання за даними посиланнями https://naurok.com.ua/test/rozmnozhennya-i-rozvitok-lyudini-27582.html
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Період виконання
13.05. - 15.05.2020р
Тема: Розмноження та розвиток людини
Опрацювати матеріал за даним посиланням https://narodna-osvita.com.ua/3176-rozmnozhennya-ta-rozvitok-lyudini.html
Переглянувши та опрацювавши матеріал заповніть таблиці
"Будова та функції жіночої
статевої системи"
органи
|
характеристика
|
функції
|
«Будова та функції чоловічої статевої системи»;
органи
|
характеристика
|
функції
|
Виконайте завдання за даними посиланнями https://naurok.com.ua/test/rozmnozhennya-i-rozvitok-lyudini-27582.html
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ по 11.05.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ по 11.05.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Період виконання
04.05. - 06.05.2020р
Тема: Ендокринна система залози внутрішнбої секрецїі
ЕНДОКРИННА СИСТЕМА - сукупність
залоз, що утворюють гормони та забезпечують ендокринну регуляцію. Ендокринна
система людини бере участь у гуморальній регуляції, забезпечує збереження
гомеостазу в змінних умовах середовища, регулює ріст, розвиток, розмноження
організму. Разом з імунною системою формує та підтримує імунітет, з нервовою -
здійснює регуляцію діяльності органів, психічну діяльність, емоційну реакцію.
Опрацюйте матеріали підручника та відео матеріали, дайте характеристику залоз та які гормони вони виробляютью
ЗНАЄМО
ХОЧЕМО
ДІЗНАТИСЬ
ДІЗНАЛИСЬ
Що таке ендокринна система?
Які залози включає в себе?
Гіпоталамус, гіпофіз, щитоподібна, пара щитоподібна,
підшлункова, надниркові, статеві, тимус
Чому деякі залози називаються залозами змішаної
секреції?
Крім гормонів виробляють інші продукти
Які залози відносяться до змішаних?
Підшлункова і статеві
Яка наука вивчає ендокринні залози?
Ендокринологія
Які функції у ендокринних залоз?
Регулюють життєдіяльність організму шляхом вироблення
гормонів
Виконайте тести за даним посиланням https://naurok.com.ua/test/endokrinna-sistema-4630.html
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Період виконання
04.05. - 06.05.2020р
Тема: Ендокринна система залози внутрішнбої секрецїі
ЕНДОКРИННА СИСТЕМА - сукупність
залоз, що утворюють гормони та забезпечують ендокринну регуляцію. Ендокринна
система людини бере участь у гуморальній регуляції, забезпечує збереження
гомеостазу в змінних умовах середовища, регулює ріст, розвиток, розмноження
організму. Разом з імунною системою формує та підтримує імунітет, з нервовою -
здійснює регуляцію діяльності органів, психічну діяльність, емоційну реакцію.
Опрацюйте матеріали підручника та відео матеріали, дайте характеристику залоз та які гормони вони виробляютью
ЗНАЄМО
|
ХОЧЕМО
ДІЗНАТИСЬ
|
ДІЗНАЛИСЬ
|
Що таке ендокринна система?
|
Які залози включає в себе?
|
Гіпоталамус, гіпофіз, щитоподібна, пара щитоподібна,
підшлункова, надниркові, статеві, тимус
|
Чому деякі залози називаються залозами змішаної
секреції?
|
Крім гормонів виробляють інші продукти
|
|
Які залози відносяться до змішаних?
|
Підшлункова і статеві
|
|
Яка наука вивчає ендокринні залози?
|
Ендокринологія
|
|
Які функції у ендокринних залоз?
|
Регулюють життєдіяльність організму шляхом вироблення
гормонів
|
Період виконання
27.04. - 30.04.2020р
Тема:Сон. Біоритми
Сон — це періодичний стан організму людини, який характеризується
виключенням свідомості і зниженням здатності нервової системи відповідати на
зовнішні подразники.
В свою чергу повільний сон ділять на 4 стадії:
-дрімоту;
-поверхневий сон;
-сон помірної глибини;
-глибокий сон.
Біоритмами –це періодичне повторення зміни характеру та
інтенсивності біологічних процесів і явищ живими організмами.
Їхній характер
завжди індивідуальний. Залежно від характеру біоритмів людей можна розділити
на кілька біоритмічних типів, чи хронотипів:
1) «сови», які пізно лягають спати, найбільш активні в
другій половині дня чи ввечері та вночі;
2) «жайворонки» — рано встають, найбільш активні вранці;
слабко виражений ранковий тип;
3) «голуби» — однаково активні н різний час доби; слабко
виражений вечірній тип.
Перегляньте дане відео
Переглянувши відео:Опишіть фази сну
Виконайте тести за даним посиланням https://naurok.com.ua/test/son-bioritmi-lyudini-64901.html
Тема:Сон. Біоритми
Сон — це періодичний стан організму людини, який характеризується
виключенням свідомості і зниженням здатності нервової системи відповідати на
зовнішні подразники.
В свою чергу повільний сон ділять на 4 стадії:
-дрімоту;
-поверхневий сон;
-сон помірної глибини;
-глибокий сон.
Біоритмами –це періодичне повторення зміни характеру та
інтенсивності біологічних процесів і явищ живими організмами.
Їхній характер
завжди індивідуальний. Залежно від характеру біоритмів людей можна розділити
на кілька біоритмічних типів, чи хронотипів:
1) «сови», які пізно лягають спати, найбільш активні в
другій половині дня чи ввечері та вночі;
2) «жайворонки» — рано встають, найбільш активні вранці;
слабко виражений ранковий тип;
3) «голуби» — однаково активні н різний час доби; слабко
виражений вечірній тип.
Перегляньте дане відео
Переглянувши відео:Опишіть фази сну
Виконайте тести за даним посиланням https://naurok.com.ua/test/son-bioritmi-lyudini-64901.html
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Період виконання
22.04-24.04
Тема: Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції
Увага!Даний матеріал законспектувати та вивчити
22.04-24.04
Тема: Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції
Увага!Даний матеріал законспектувати та вивчити
Ø Гуморальна регуляція – регуляція функцій за допомогою хімічних речовин
(СО2 регулює роботу дихального
центру довгастого мозку;
гормонів
– гормональна регуляція (ендокринна)).
Ø Гормони – біологічно активні речовини-регулятори (БАР), які в невеликій кількості
здатні робити на організм значний вплив.
Ø Ендокринологія – наука, що вивчає будову і функції залоз
внутрішньої секреції.
Залози
Ø залози зовнішньої секреції – виробляють хімічні речовини (ферменти та ін.),
що через протоки виділяються на поверхню шкіри, в порожнину тіла, органів (потові, молочні, сальні залози);
Ø залози внутрішньої секреції – виробляють гормони, не мають власних протоків,
виділяють свої секрети безпосередньо в кров (епіфіз,
щитоподібна, надниркові залози);
Ø залози змішаної секреції – виконують одночасно зовнішньо секреторну і
внутрішньо секреторну функції (підшлункова,
статеві залози).
Перегляньте дане відео
ВИКОНАЙТЕ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
«ЗАЛОЗИ ВНУТРІШНЬОЇ СЕКРЕЦІЇ» З ТЕМИ «ЕНДОКРИННА РЕГУЛЯЦІЯ ФУНКЦІЙ
ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ»
Тест доповнення:
1)
_____________– це речовини різних класів (амінокислоти та їх похідні: пептиди, білки,
стероїди та ін..), які, як правило, виробляються та виділяються спеціальними
залозами. Одні здійснюють безпосередньо регуляторну дію на який-небудь орган, а
інші можуть володіти програмуючим ефектом, тобто в певний момент змінюють
клітини яких-небудь тканин на весь наступний час їх існування, деякі
(___________), можуть впливати на діяльність нервової системи провокуючи, або
блокуючи нервові імпульси.
2)
________ – нижній мозковий придаток, розташований в основі головного мозку над
середнім мозком в кістковій ямці – турецькому сідлі. .
3) _______________ – утворення, розташоване в основі головного мозку і відповідає за автономні функції організму. Розташований в проміжному мозку.
Керує ендокринною системою за рахунок виділення нейрогормонів. Отримує
інформацію практично з усіх відділів головного мозку та використовує її для
керування багатьма процесами.
4) Нейрогормони через кровоносне
русло потрапляють в гіпофіз, де під їх впливом проходить утворення, накопичення
та виділення гіпофізарних гормонів-це ___________-___________ система.
5)
Цукровий діабет – хвороба, пов’язана з порушенням процесу утворення ___________ в
організмі.
Тест нагадування:
1) Яку залозу внутрішньої секреції образно називають «диригентом оркестру»
ендокринних залоз?
2) Які гормони виділяються
мозковою речовиною наднирників?
3) Яка частка гіпофізу виробляє
тропні гормони?
4) Який гормон утворюється в
жіночих статевих залозах?
5) Який гормон виконує дію
протилежну гормону інсуліну?
Вибірковий тест:
1. Яку
залозу внутрішньої секреції образно називають «диригентом оркестру» ендокринних
залоз:
а)
щитоподібну залозу; б) гіпофіз; в)
наднирники;
г)
підшлункову залозу.
2. Який
гормон виділяють надниркові залози:
а)
інсулін; б) тироксин; в) адреналін;
г) нейрогормони.
3. Яка дія чоловічих статевих
гормонів (андрогенів) на організм при гіперфункції:
а) відсутність вторинних статевих ознак; б) підвищена агресивність;
в) зворотній розвиток статевих органів; г) зменьшення статевих органів
4. Які функції в організмі виконують гормони щитовидної залози:
а)
Регулюють обмін речовин; б) Сприяють
правильному росту і розвитку тканин;
в)
Забезпечують виконання функцій нервової системи; г) Регулюють обмін кальцію і
фосфору в крові;
д)
Стимулюють секрецію лактотропного гормону.
5. Епіфіз має ще назву:
а)
Горбкове тільце; б) Шишкоподібна залоза;
в) Капсула Ноумена;г) Ендемічна залоза.
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
Ø Гуморальна регуляція – регуляція функцій за допомогою хімічних речовин
(СО2 регулює роботу дихального
центру довгастого мозку;
гормонів
– гормональна регуляція (ендокринна)).
Ø Гормони – біологічно активні речовини-регулятори (БАР), які в невеликій кількості
здатні робити на організм значний вплив.
Ø Ендокринологія – наука, що вивчає будову і функції залоз
внутрішньої секреції.
Залози
Ø залози зовнішньої секреції – виробляють хімічні речовини (ферменти та ін.),
що через протоки виділяються на поверхню шкіри, в порожнину тіла, органів (потові, молочні, сальні залози);
Ø залози внутрішньої секреції – виробляють гормони, не мають власних протоків,
виділяють свої секрети безпосередньо в кров (епіфіз,
щитоподібна, надниркові залози);
Ø залози змішаної секреції – виконують одночасно зовнішньо секреторну і
внутрішньо секреторну функції (підшлункова,
статеві залози).
Перегляньте дане відео
ВИКОНАЙТЕ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
«ЗАЛОЗИ ВНУТРІШНЬОЇ СЕКРЕЦІЇ» З ТЕМИ «ЕНДОКРИННА РЕГУЛЯЦІЯ ФУНКЦІЙ
ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ»
Тест доповнення:
1)
_____________– це речовини різних класів (амінокислоти та їх похідні: пептиди, білки,
стероїди та ін..), які, як правило, виробляються та виділяються спеціальними
залозами. Одні здійснюють безпосередньо регуляторну дію на який-небудь орган, а
інші можуть володіти програмуючим ефектом, тобто в певний момент змінюють
клітини яких-небудь тканин на весь наступний час їх існування, деякі
(___________), можуть впливати на діяльність нервової системи провокуючи, або
блокуючи нервові імпульси.
2)
________ – нижній мозковий придаток, розташований в основі головного мозку над
середнім мозком в кістковій ямці – турецькому сідлі. .
3) _______________ – утворення, розташоване в основі головного мозку і відповідає за автономні функції організму. Розташований в проміжному мозку.
Керує ендокринною системою за рахунок виділення нейрогормонів. Отримує
інформацію практично з усіх відділів головного мозку та використовує її для
керування багатьма процесами.
4) Нейрогормони через кровоносне
русло потрапляють в гіпофіз, де під їх впливом проходить утворення, накопичення
та виділення гіпофізарних гормонів-це ___________-___________ система.
5)
Цукровий діабет – хвороба, пов’язана з порушенням процесу утворення ___________ в
організмі.
Тест нагадування:
1) Яку залозу внутрішньої секреції образно називають «диригентом оркестру»
ендокринних залоз?
2) Які гормони виділяються
мозковою речовиною наднирників?
3) Яка частка гіпофізу виробляє
тропні гормони?
4) Який гормон утворюється в
жіночих статевих залозах?
5) Який гормон виконує дію
протилежну гормону інсуліну?
Вибірковий тест:
1. Яку
залозу внутрішньої секреції образно називають «диригентом оркестру» ендокринних
залоз:
а)
щитоподібну залозу; б) гіпофіз; в)
наднирники;
г)
підшлункову залозу.
2. Який
гормон виділяють надниркові залози:
а)
інсулін; б) тироксин; в) адреналін;
г) нейрогормони.
3. Яка дія чоловічих статевих
гормонів (андрогенів) на організм при гіперфункції:
а) відсутність вторинних статевих ознак; б) підвищена агресивність;
в) зворотній розвиток статевих органів; г) зменьшення статевих органів
4. Які функції в організмі виконують гормони щитовидної залози:
а)
Регулюють обмін речовин; б) Сприяють
правильному росту і розвитку тканин;
в)
Забезпечують виконання функцій нервової системи; г) Регулюють обмін кальцію і
фосфору в крові;
д)
Стимулюють секрецію лактотропного гормону.
5. Епіфіз має ще назву:
а)
Горбкове тільце; б) Шишкоподібна залоза;
в) Капсула Ноумена;г) Ендемічна залоза.
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Vib
Період виконання
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Vib
Період виконання
13.04-17.04
13.04-17.04
Тема: Память
Законспектувати даний матеріал, вивчить
Пам'ять- це психофізіологічний процес, за
якого людина здатна фіксувати в мозку (запам'ятовувати), зберігати і відтворювати у потрібний момент раніше закладену
інформацію, минулий досвід (дії, переживання тощо).
КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ ПАМ'ЯТІ
- Моторна пам'ять (рухова) - запам'ятовування, збереження і при
необхідності відтворення різних рухів, їх координації та послідовності з
достатньою точністю. Моторна пам'ять значною мірою є автоматизованою. Ця
пам'ять особливо необхідна танцюристам, спортсменам, хірургам, а також усім
людям в процесі навчання рухам.
- Емоційна пам'ять на переживання, емоції і почуття.
- Образна пам'ять на різні сенсорно-перцептивні образи (зорові,
слухові, тактильні, смакові, нюхові).
- Словесно-логічна- запам'ятовування
і відтворення думок. Воно побудоване на причинно-наслідкового зв'язку між
запам'ятовуються елементами.
Фази
пам’яті
- Миттєва утримання
точної та повної картини тільки що сприйнятого органами почуттів, без якої б то
не було переробки отриманої інформації. Її тривалість від 0,1 до 0,5 секунди.
За цей час мозок вирішує, чи потрібна ця інформація і чи передавати її в
короткочасну пам'ять. Цю пам'ять ще називають сенсорної, слідової.
- Короткочасна, пам'ять, розрахована на зберігання інформації
протягом невеликого проміжку часу, від кількох до десятків секунд (приблизно 20
сек.), До тих пір поки що міститься в ній інформація не буде використана або
переведена в довгострокову пам'ять.
- Довготривала. пам'ять, яка утримує інформацію тривалий час.
Процеси пам'яті
Запам'ятовування - це процес зйомки
сприйнятої інформації з метою подальшого її збереження. Якість запам'ятовування
залежить від багатьох факторів: від особливостей матеріалу, що запам'ятовується
(його обсягу, логічності, цікавинки і ін), характеру діяльності з цим
матеріалом (від смислової обробки, навичок і вмінь діяльності тощо) і
особливостей особистості запам'ятовуючого (мотивів, установок, характеру та ін.)
Збереження-процес утримання і
переробки інформації, консервація.
Забування-процес, що полягає у
неможливості відтворення раніше відображеної інформації. Цей процес виконує
захисну функцію, дає пам'яті відпочинок.
Відтворення-процес вилучення
інформації, що зберігається в пам'яті. У процесі відтворення відбувається
відновлення первинної інформації, заснований лише на частковому пригадування
основного матеріалу, шляхом реконструкції минулого досвіду. Для вилучення
інформації з короткочасної пам'яті мозок перебирає всю короткочасну пам'ять,
доки не знайдеться потрібна. Це відбувається частки секунди.
Виконайте тести Виберіть правильну відповідь (одну або
кілька)
1. Виберіть
вид пам'яті, яка забезпечує запам'ятовування, зберігання та відтворення
рухів: а) моторна; б) емоційна; в) образна;
г) змістова.
2. Виберіть
вид пам'яті, яка забезпечує запам'ятовування, зберігання та відтворення
почуттів: а) моторна; б) емоційна; в) образна;
г) змістова.
3. Виберіть
вид пам'яті, яка була властива австрійському композиторові Вольфгангу Амадею
Моцарту та яка давала змогу йому легко запам'ятовувати, зберігати та
відтворювати музику: а)
моторна; б) емоційна;
в) образна; г) змістова.
4. Виберіть
вид пам'яті, яка забезпечує запам'ятовування, зберігання та відтворення
прочитаного: а) моторна; б) емоційна; в) образна;
г) змістова.
Тема: Мова, мислення та свідомість
Запис визначення в зошит: Мислення
– це процес узагальнюючого відображення властивостей предметів та явищ, їх
зв’язків та відношень, сукупність різних типів розумової діяльності. Продуктом
мислення є свідомість.
Свідомість – функція людського мозку, яка здатна
відображати дійсність, формувати суб’єктивну картину світу, на основі якої
здійснюється ціленаправлена регуляція взаємовідносин особистості з навколишнім
світом.
Мова– специфічна форма спілкування. Це озвучена думка, властива лише людині. Слово становить другу, суто людську сигнальну систему, яка дає змогу позначати і узагальнювати через словесні символи різні явища дійсності та їхні взаємозв’язки.
Виконайте тести за даним посиланням https://naurok.com.ua/test/mova-mislennya-svidomist-64691.html
Опрацювати відповідний матеріал у підручнику
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
Тема: Память
Законспектувати даний матеріал, вивчить
Пам'ять- це психофізіологічний процес, за
якого людина здатна фіксувати в мозку (запам'ятовувати), зберігати і відтворювати у потрібний момент раніше закладену
інформацію, минулий досвід (дії, переживання тощо).
КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ ПАМ'ЯТІ
- Моторна пам'ять (рухова) - запам'ятовування, збереження і при
необхідності відтворення різних рухів, їх координації та послідовності з
достатньою точністю. Моторна пам'ять значною мірою є автоматизованою. Ця
пам'ять особливо необхідна танцюристам, спортсменам, хірургам, а також усім
людям в процесі навчання рухам.
- Емоційна пам'ять на переживання, емоції і почуття.
- Образна пам'ять на різні сенсорно-перцептивні образи (зорові,
слухові, тактильні, смакові, нюхові).
- Словесно-логічна- запам'ятовування
і відтворення думок. Воно побудоване на причинно-наслідкового зв'язку між
запам'ятовуються елементами.
Фази
пам’яті
- Миттєва утримання
точної та повної картини тільки що сприйнятого органами почуттів, без якої б то
не було переробки отриманої інформації. Її тривалість від 0,1 до 0,5 секунди.
За цей час мозок вирішує, чи потрібна ця інформація і чи передавати її в
короткочасну пам'ять. Цю пам'ять ще називають сенсорної, слідової.
- Короткочасна, пам'ять, розрахована на зберігання інформації
протягом невеликого проміжку часу, від кількох до десятків секунд (приблизно 20
сек.), До тих пір поки що міститься в ній інформація не буде використана або
переведена в довгострокову пам'ять.
- Довготривала. пам'ять, яка утримує інформацію тривалий час.
Процеси пам'яті
Запам'ятовування - це процес зйомки
сприйнятої інформації з метою подальшого її збереження. Якість запам'ятовування
залежить від багатьох факторів: від особливостей матеріалу, що запам'ятовується
(його обсягу, логічності, цікавинки і ін), характеру діяльності з цим
матеріалом (від смислової обробки, навичок і вмінь діяльності тощо) і
особливостей особистості запам'ятовуючого (мотивів, установок, характеру та ін.)
Збереження-процес утримання і
переробки інформації, консервація.
Забування-процес, що полягає у
неможливості відтворення раніше відображеної інформації. Цей процес виконує
захисну функцію, дає пам'яті відпочинок.
Відтворення-процес вилучення
інформації, що зберігається в пам'яті. У процесі відтворення відбувається
відновлення первинної інформації, заснований лише на частковому пригадування
основного матеріалу, шляхом реконструкції минулого досвіду. Для вилучення
інформації з короткочасної пам'яті мозок перебирає всю короткочасну пам'ять,
доки не знайдеться потрібна. Це відбувається частки секунди.
Виконайте тести Виберіть правильну відповідь (одну або
кілька)
1. Виберіть
вид пам'яті, яка забезпечує запам'ятовування, зберігання та відтворення
рухів: а) моторна; б) емоційна; в) образна;
г) змістова.
2. Виберіть
вид пам'яті, яка забезпечує запам'ятовування, зберігання та відтворення
почуттів: а) моторна; б) емоційна; в) образна;
г) змістова.
3. Виберіть
вид пам'яті, яка була властива австрійському композиторові Вольфгангу Амадею
Моцарту та яка давала змогу йому легко запам'ятовувати, зберігати та
відтворювати музику: а)
моторна; б) емоційна;
в) образна; г) змістова.
4. Виберіть
вид пам'яті, яка забезпечує запам'ятовування, зберігання та відтворення
прочитаного: а) моторна; б) емоційна; в) образна;
г) змістова.
Тема: Мова, мислення та свідомість
Запис визначення в зошит: Мислення
– це процес узагальнюючого відображення властивостей предметів та явищ, їх
зв’язків та відношень, сукупність різних типів розумової діяльності. Продуктом
мислення є свідомість.
Свідомість – функція людського мозку, яка здатна
відображати дійсність, формувати суб’єктивну картину світу, на основі якої
здійснюється ціленаправлена регуляція взаємовідносин особистості з навколишнім
світом.
Мова– специфічна форма спілкування. Це озвучена думка, властива лише людині. Слово становить другу, суто людську сигнальну систему, яка дає змогу позначати і узагальнювати через словесні символи різні явища дійсності та їхні взаємозв’язки.
Виконайте тести за даним посиланням https://naurok.com.ua/test/mova-mislennya-svidomist-64691.html
Опрацювати відповідний матеріал у підручнику
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 24.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
за дистанційною формою
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Період виконання
06.04-08.04
Тема: Безумовні ,умовні рефлекси. Інстинкти.
Прочитайте інформацію за даним посиланням:http://ru.osvita.ua/vnz/reports/biolog/27316/
Таблицю законспектувати та вивчити види рефлексів ( фото виконаної роботи надіслати)
Види
рефлексів
Безумовні рефлекси
Умовні рефлекси
-
Вроджені
-
Постійні
-
Видоспецифічні
-
Виникають на специфічний подразник
-
Рефлекторні центри знаходяться на
рівні спинного мозку та у стволі головного мозку
-
Забезпечують виживання
-
Набуті
-
Індивідуальні
-
Непостійні
-Виникають на будь-який подразник
-
Рефлекторні центри знаходяться в корі
головного мозку
-
Забезпечують пристосування до змін
зовнішнього середовища
Дайте письмові відповіді на дані запитання:
1. Безумовні рефлекси;
2.
Умовні рефлекси;
3. Внутрішнє гальмування умовних рефлексів;
4. Зовнішнє гальмування умовних рефлексів;
5. Навички;
6.
Звички;
7.
Динамічний стереотип;
Опрацювати відповідний матеріал підручника
ТЕМА:Навчання
Законспектувати
Навчання – це процес передачі і засвоєння знань, умінь і
навичок.
..Розрізняють такі види навчання:
·
Імпринтинг, або закарбовування,-властивість
новонароджених фіксувати в пам`яті образи батьків,…в подальшому ця
набута форма поведінки перетворюється на умовнорефлекторну діяльність.
·
Звикання-відсутність реакції на певний стимул.(за
відсутності підкріплення покаранням або заохоченням).
·
Навчання шляхом «спроб та помилок» (описав
видатний американський психолог Е.Торндайк)
використання інтернет-ресурсів
·
Приховане, або латентне навчання - спрямоване на задоволення безпосередньо,наприклад у додаткових заняттях (гурткова
робота-другорядна інформація може стати
життєво важливою).
·
Осяяння(Інсайт)- вища
форма навчання,основою якого є здогадка,дає змогу осмислено розв`язувати
проблему.
Опрацювати матеріал на даному сайті характеристику видів памяті законспектувати https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/icgn/8prishak_osnovy_psiholog_pedagogiki/r225.htm
Виконайте тестові завдання за посиланням
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 03.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
На моєму блозі ви зможете знайти завдання
КАРАНТИН – це не канікули, тому ПРАЦЮЄМО
06.04-08.04
Тема: Безумовні ,умовні рефлекси. Інстинкти.
Прочитайте інформацію за даним посиланням:http://ru.osvita.ua/vnz/reports/biolog/27316/
Таблицю законспектувати та вивчити види рефлексів ( фото виконаної роботи надіслати)
Види
рефлексів
Безумовні рефлекси
|
Умовні рефлекси
|
-
Вроджені
-
Постійні
-
Видоспецифічні
-
Виникають на специфічний подразник
-
Рефлекторні центри знаходяться на
рівні спинного мозку та у стволі головного мозку
-
Забезпечують виживання
|
-
Набуті
-
Індивідуальні
-
Непостійні
-Виникають на будь-який подразник
-
Рефлекторні центри знаходяться в корі
головного мозку
-
Забезпечують пристосування до змін
зовнішнього середовища
|
Дайте письмові відповіді на дані запитання:
1. Безумовні рефлекси;
2.
Умовні рефлекси;
3. Внутрішнє гальмування умовних рефлексів;
4. Зовнішнє гальмування умовних рефлексів;
5. Навички;
6.
Звички;
7.
Динамічний стереотип;
Опрацювати відповідний матеріал підручника
ТЕМА:Навчання
Законспектувати
Навчання – це процес передачі і засвоєння знань, умінь і
навичок.
..Розрізняють такі види навчання:
·
Імпринтинг, або закарбовування,-властивість
новонароджених фіксувати в пам`яті образи батьків,…в подальшому ця
набута форма поведінки перетворюється на умовнорефлекторну діяльність.
·
Звикання-відсутність реакції на певний стимул.(за
відсутності підкріплення покаранням або заохоченням).
·
Навчання шляхом «спроб та помилок» (описав
видатний американський психолог Е.Торндайк)
використання інтернет-ресурсів
·
Приховане, або латентне навчання - спрямоване на задоволення безпосередньо,наприклад у додаткових заняттях (гурткова
робота-другорядна інформація може стати
життєво важливою).
·
Осяяння(Інсайт)- вища
форма навчання,основою якого є здогадка,дає змогу осмислено розв`язувати
проблему.
Опрацювати матеріал на даному сайті характеристику видів памяті законспектувати https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/icgn/8prishak_osnovy_psiholog_pedagogiki/r225.htm
Виконайте тестові завдання за посиланням
Шановні учні та батьки! У зв’язку із запровадженням КАРАНТИНУ з 12.03.2020 по 03.04.2020 запрошую на навчання
за дистанційною формою
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Термін виконання завдань 12.03.2020 – 03.04.2020
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)електронна пошта : ninaklishko@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Термін виконання завдань 12.03.2020 – 03.04.2020
8 клас
Тема: Сенсорні системи
Дані відео допоможуть вам ознайомитись із сенсорними системати людини.
Опрацювати параграфи згідно даної теми
Виконайте тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/sensorni-sistemi-lyudini-55269.html
Тема: Сенсорні системи
Дані відео допоможуть вам ознайомитись із сенсорними системати людини.
Опрацювати параграфи згідно даної теми
Виконайте тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/sensorni-sistemi-lyudini-55269.html
Немає коментарів:
Дописати коментар