2023 - 2024 навчальний рік
5 клас "Пізнаємо природу"
Підручник:
Пізнаємо природу. Дарія Біда, Тетяна Гільберг, Ярина Колісник. Підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти
Індивідуальний навчальний план з інтегрованого курсу
«Пізнаємо природу»
учня 5 класу
План складено на основі модельної навчальної програми «Пізнаємо природу» 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.) та підручника «Пізнаємо природу» 5 клас, автори: Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.
Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів | Вид контролю | Дата/час проведення консультацій, видів контролю |
РОЗДІЛ 1. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ. | |||
Знайомство з наукою. Наука. Природничі науки. Наукові терміни та факти. Патенти природи.Винаходи та відкриття. Учені -природодослідники.Значення науки та техніки. | здійснює пошук самостійно або з допомогоювчителя чи інших осіб інформації природничого змісту в доступних джерелах; розуміє внесок учених-природодослідників і винахідників у створення нових технологій та вдосконалення техніки; розповідає про власний емоційний стан, описуючи окремі відтінки настрою, почуттів, переживань тощо під час рефлексії власної діяльності абосприймає повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту); представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень; оформлює власне висловлення, враховуючи основні засади академічної доброчесності; | 06.09.2023 15.00-16.00 Консультація 15.00-16.00 Консультація | |
Науковий метод пізнання. Роль органів чуття у вивченні природи. Спостереження. Гіпотеза.Моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання. | пояснює на основі особистого досвіду,що природу можна пізнавати, досліджуючи її; відповідає самостійно на чітко сформульовані запитання за відомою / опрацьованою інформацією природничого змісту; вибирає самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб окремі об’єкти / явища, властивості об’єктів / явищ, які можна дослідити; формує і ставить запитання про будову й властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; пояснює призначення інструментів / створених моделей, які використовувалися для досліджень і фіксування результатів;складає з допомогою вчителя чи інших осіб план дослідження; виконує самостійно / в групі, з допомогою вчителя чи інших осіб спостереження та експерименти заскладеним планом, використовуючи запропоновані інструменти / створенімоделі; досліджує об’єкти і явища, використовуючи відповідні моделі; пояснює призначення інструментів / створених моделей, які використовувалися для досліджень фіксування результатів; дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень; | 04.10.2023 15.00-16.00 Консультація
25.10.2023 15.00-16.00 Консультація | |
Фізичні величини та їхнє вимірювання. Фізична величина. Одиниця фізичної величини. Вимірювальні прилади та інструменти. Маса. Еталони маси та довжини. Температура. Об’єм. Час.Вимірювання маси, температури, об'єму та проміжків часу | використовує окремі способи пошуку джерел інформації для розв’язання життєвої / навчальної проблеми; порівнює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб інформацію природничого змісту, здобуту в різних джерелах; узагальнює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб опрацьовану інформацію природничого змісту; використовує для розв’язання завдань актуальні та достовірні текстові/медіатекстові джерела інформації; використовує ощадно матеріали під час виготовлення виробу | 01.11.2023 15.00-16.00 Консультація | |
РОЗДІЛ ІІ. ПІЗНАЄМО БУДОВУ РЕЧОВИН. | |||
Тема 1. Тіла та речовини Фізичні тіла. Частинки речовини – атоми та молекули. Різноманіття речовин, їхні властивості та застосування | формує і ставить запитання про будову й властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; пропонує і створює самостійно / в групі, з допомогою вчителя чи інших осіб матеріальні навчальні моделі для дослідження; створює письмові тексти (зокрема художні тексти, медіатексти) визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід; визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я і безпеки людини (дорожній рух, забруднення, хімічні речовини, ультрафіолетове випромінювання тощо. | 15.11.2023 15.00-16.00 Консультація | |
Три стани речовини Розташування, рух та взаємодія частинок у твердих тілах, рідинах і газах. Властивості твердих тіл, рідин і газів та їх пояснення на основі знань про будову речовини. Явище дифузії. Вплив температури на швидкість дифузії. Дифузія у природі та організмі людини. Використання властивостей твердих тіл, рідин і газів людиною. | формує і ставить запитання про будову й властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; представляє самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб текстову інформацію / аудіоінформацію у формі графічної, табличної інформації або інфографіки; пояснює призначення створених моделей, які використовувалися для досліджень і фіксування результатів; формулює з допомогою вчителя чи інших осіб висновки за результатами дослідження; дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень; представляє результати дослідження в запропонований спосіб, зокрема з використанням цифрових пристроїв ; пояснює на основі особистого досвіду, що природу можна пізнавати, досліджуючи її; узагальнює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб опрацьовану інформацію природничого змісту; описує самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб явища та процеси. | 29.11.2023 15.00-16.00 Консультація | |
Тема 3. Розчинні та нерозчинніречовини Вода як розчинник. Приготування та вивчення розчинів. Розчини у природі, побуті та організмі людини. | створює самостійно / в групі чи з допомогою інших осіб презентації здобутої інформації природничого змісту в запропонований спосіб; вибирає самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб окремі об’єкти / явища, властивості об’єктів / явищ, які можна дослідити; формулює і ставить запитання про будову й властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; складає з допомогою вчителя чи інших осіб план дослідження; визначає з допомогою вчителя чи інших осіб мету та завдання дослідження відповідно до сформульованої проблеми; описує етапи дослідження; формулює з допомогою вчителя чи інших осіб очікувані результати дослідження; фіксує результати етапів дослідження в запропонований спосіб. | 06.12.2023 15.00-16.00 Консультація | |
РОЗДІЛ ІІІ. ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ ЗЕМЛІ | |||
Наша планета – Земля Гіпотези виникнення Землі. Будова й склад Землі. Гірські породи та мінерали. Корисні копалини.Руйнування гірських порід. Речовини підземного царства: метали і неметали. | пояснює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб значення інформації для розв’язання життєвої / навчальної проблеми;пояснює призначення інструментів / створених моделей, які використовувалися для досліджень і фіксування результатів; розуміє різницю між одиницями вимірювання історичного часу та співвідносить їх (рік — століття —тисячоліття); установлює послідовність історичних подій за допомогою лінії часу. | Контрольна робота | 27.12.2023 15.00-16.00 Консультація
|
Немає коментарів:
Дописати коментар