СІМЕЙНЕ НАВЧАННЯ.

         

                            2023 - 2024 навчальний рік

                       5 клас      "Пізнаємо природу"

Підручник: 

Пізнаємо природу. Дарія Біда, Тетяна Гільберг, Ярина   Колісник. Підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти

"Пізнаємо природу"


Індивідуальний навчальний план з інтегрованого курсу

«Пізнаємо природу»

учня 5 класу

План складено на основі модельної навчальної програми  «Пізнаємо природу» 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.) та підручника «Пізнаємо природу» 5 клас, автори: Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Вид контролю

Дата/час проведення консультацій, видів контролю

РОЗДІЛ 1. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ.

Знайомство з наукою.

Наука. Природничі науки. Наукові терміни та факти. Патенти природи.Винаходи та відкриття. Учені -природодослідники.Значення науки та техніки. 

 

здійснює пошук самостійно або з допомогоювчителя чи інших осіб інформації природничого змісту в доступних джерелах; розуміє внесок учених-природодослідників і винахідників у створення нових технологій та вдосконалення техніки; розповідає про власний емоційний стан, описуючи окремі відтінки настрою, почуттів, переживань тощо під час рефлексії власної діяльності абосприймає повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту); представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень; оформлює власне висловлення, враховуючи основні засади академічної доброчесності;

 

06.09.2023

15.00-16.00

Консультація

 

 

 

 

 

 

 27.09.2023

15.00-16.00

Консультація

 

Науковий метод пізнання. 

Роль органів чуття у вивченні природи. Спостереження. Гіпотеза.Моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання.

 

пояснює на основі особистого досвіду,що природу можна пізнавати, досліджуючи її; відповідає самостійно на чітко сформульовані запитання за відомою / опрацьованою інформацією природничого змісту; вибирає самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб окремі об’єкти / явища, властивості об’єктів / явищ, які можна дослідити; формує і  ставить запитання про будову й властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; пояснює призначення інструментів / створених моделей, які використовувалися для досліджень і фіксування результатів;складає з допомогою вчителя чи інших осіб план дослідження; виконує самостійно / в групі, з допомогою вчителя чи інших осіб спостереження та експерименти заскладеним планом, використовуючи запропоновані інструменти / створенімоделі;

досліджує об’єкти і явища, використовуючи відповідні моделі; пояснює призначення інструментів / створених моделей, які використовувалися для досліджень фіксування результатів; дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;

 

04.10.2023

15.00-16.00

Консультація

 

 

25.10.2023

15.00-16.00

Консультація

 

Фізичні величини та їхнє вимірювання.

Фізична величина. Одиниця фізичної величини. Вимірювальні прилади та інструменти. Маса. Еталони маси та довжини. Температура. Об’єм. Час.Вимірювання маси, температури, об'єму та проміжків часу

використовує окремі способи пошуку джерел інформації для розв’язання життєвої / навчальної проблеми; порівнює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб інформацію природничого змісту, здобуту в різних джерелах; узагальнює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб опрацьовану  інформацію природничого змісту;

використовує для розв’язання завдань актуальні та достовірні текстові/медіатекстові джерела інформації; використовує ощадно матеріали під   час виготовлення виробу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Тестування

 01.11.2023

15.00-16.00

Консультація

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ ІІ. ПІЗНАЄМО БУДОВУ РЕЧОВИН.

Тема 1. Тіла та речовини

Фізичні тіла. Частинки речовини – атоми та молекули. Різноманіття речовин, їхні властивості та застосування

формує і ставить запитання про будову й властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; пропонує і створює самостійно / в групі, з допомогою вчителя чи інших осіб матеріальні навчальні моделі для дослідження; створює письмові тексти (зокрема художні тексти, медіатексти) визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід; визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я і безпеки людини (дорожній рух, забруднення, хімічні речовини, ультрафіолетове випромінювання тощо.

 

15.11.2023

15.00-16.00

Консультація

Три стани речовини

Розташування, рух та взаємодія частинок у твердих тілах, рідинах і газах. Властивості твердих тіл, рідин і газів та їх пояснення на основі знань про будову речовини. Явище дифузії. Вплив температури на швидкість дифузії. Дифузія у природі та організмі людини. Використання властивостей твердих тіл, рідин і газів людиною.

 

формує і ставить запитання про будову й властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; представляє самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб текстову інформацію / аудіоінформацію у формі графічної, табличної інформації або інфографіки; пояснює призначення створених моделей, які використовувалися для досліджень і фіксування результатів; формулює з допомогою вчителя чи інших осіб висновки за результатами дослідження; дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень; представляє результати дослідження в запропонований спосіб, зокрема з використанням цифрових пристроїв ; пояснює на основі особистого досвіду, що природу можна пізнавати, досліджуючи її; узагальнює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб опрацьовану інформацію природничого змісту; описує самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб явища та процеси.

 

29.11.2023

15.00-16.00

Консультація

Тема 3. Розчинні та нерозчинніречовини

Вода як розчинник. Приготування та вивчення розчинів. Розчини у природі, побуті та організмі людини.

 

створює самостійно / в групі чи з допомогою інших осіб презентації здобутої інформації природничого змісту в запропонований спосіб; вибирає самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб окремі об’єкти / явища, властивості об’єктів / явищ, які можна дослідити; формулює і ставить запитання про будову й властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; складає з допомогою вчителя чи інших осіб план дослідження; визначає з допомогою вчителя чи інших осіб мету та завдання дослідження відповідно до сформульованої проблеми; описує етапи дослідження; формулює з допомогою вчителя чи інших осіб очікувані результати дослідження; фіксує результати етапів дослідження в запропонований спосіб. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Тестування

06.12.2023

15.00-16.00

Консультація

РОЗДІЛ ІІІ.  ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ ЗЕМЛІ

Наша планета – Земля

Гіпотези виникнення Землі. Будова й склад Землі. Гірські породи та мінерали. Корисні копалини.Руйнування гірських порід. Речовини підземного царства: метали і неметали.

 

пояснює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб значення інформації для розв’язання життєвої / навчальної проблеми;пояснює призначення інструментів / створених моделей, які використовувалися для досліджень і фіксування результатів; розуміє різницю між одиницями вимірювання історичного часу та співвідносить їх (рік — століття —тисячоліття); установлює послідовність історичних подій за допомогою лінії часу.

Контрольна робота

27.12.2023

15.00-16.00

Консультація 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар